Pomoc techniczna

Doskonale rozumiemy wagę i znaczenie pomocy technicznej dla naszych klientów - użytkowników programów SIMULIA. Dokładamy wszelkich starań, aby zarówno jej merytoryczna wartość, jak i szybkość odpowiedzi były jak najwyższej jakości. Gwarantuje to nasze blisko 30-letnie doświadczenie oraz merytoryczne przygotowanie naszych pracowników, potwierdzony certyfikatami Dassault Systemes.

Dla użytkowników komercyjnych

W ramach wykupionej i aktualnej usługi "SIMULIA Advantage Support" oferujemy profesjonalną pomoc techniczną dla użytkowników programów SIMULII w Polsce. Wsparcie techniczne dla Użytkowników oprogramowania SIMULII realizowane jest poprzez:

Rozumiejąc wagę i znaczenie udzielanej naszym klientom pomocy technicznej, dokładamy wszelkich starań, aby zarówno jej merytoryczna wartość, jak i czas reakcji były jak najwyższej jakości. Gwarantuje to nasze blisko 30-letnie doświadczenie oraz merytoryczne przygotowanie naszych pracowników. Warunki udzielania pomocy technicznej użytkownikom komercyjnym DS SIMULIA na terenie Polski regulowane są przez DS Support Policies.

Dla użytkowników akademickich

Jednym z celów naszej działalności jest stałe promowanie narzędzi MES w środowisku akademickim. W ramach tej misji BudSoft od wielu lat wspiera środowisko akademickie w zakresie zastosowania oprogramowania SIMULII w badaniach naukowych i działalności dydaktycznej. W niektórych przypadkach* oferujemy pomoc techniczną również dla użytkowników akademickich. Wsparcie techniczne dla użytkowników akademickich realizowane jest poprzez:

W ramach udzielanego użytkownikom akademickim wsparcia technicznego zawsze dbamy o jego merytoryczny poziom. Warunki udzielania pomocy technicznej użytkownikom akademickim DS SIMULIA na terenie Polski regulowane są przez DS Support Service Policies for SIMULIA Academic Licenses.

* problemy związane z instalacją, konfiguracją i uruchamianiem oprogramowania