Polityka dotycząca zgłaszania nieprawidłowości

Jesteśmy zobowiązani do czynienia tego, co słuszne

W Grupie Addnode naszym priorytetem jest utrzymywanie przejrzystego środowiska biznesowego i silnych zasad etycznych. Cenimy bezpieczeństwo i szacunek wszystkich osób, na które wpływa nasza działalność, a Twoja rola jest kluczowa dla osiągnięcie tych celów.

Nasz system zgłaszania wątpliwości

Nasz system raportowania służy jako mechanizm wczesnego ostrzegania w celu ograniczenia ryzyka. Stanowi kluczowy instrument promowania podwyższonych standardów etycznych i utrzymywania zaufania naszych interesariuszy.

Platforma ta przeznaczona jest do zgłaszania poważnych potencjalnych nadużyć, które mogą mieć wpływ na poszczególne osoby, naszą organizację, oraz szerzej na społeczeństwo lub środowisko. Twoje zgłoszenie może zawierać informacje o działalności przestępczej, nieprawidłowościach, naruszeniach lub wszelkich działaniach sprzecznych z prawem unijnym lub krajowym w kontekście zawodowym.

Chociaż konkretny dowód nie jest konieczny w przypadku Twoich obaw, ważne jest, aby wszystkie zgłoszenia były sporządzane w dobrej wierze.

Twoja wiadomość dotycząca nieprawidłowości jest bezpieczna

Narzędzie do zgłaszania nieprawidłowości dostarczane jest przez zewnętrzną firmę Whistleblower Software w celu zapewnienia anonimowości. Whistleblower Software podjęło istotne środki bezpieczeństwa, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkich danych przesyłanych do systemu.

Wszystkie wiadomości będą przetwarzane poufnie.

W przypadku pracowników nazwę swojej firmy znajdziesz w menu rozwijanym pod linkiem dla sygnalisty .

Zgłoszenia będą obsługiwane albo przez osoby zajmujące się sprawami lokalnie, albo przez osoby zajmujące się sprawami centralnymi, w zależności od wielkości firmy i jej położenia geograficznego.

Dla podmiotów zewnętrznych i pracowników w spółkach Grupy Addnode istnieje również centralny kanał raportowania. Za pośrednictwem tego kanału raport trafia do centrali zajmującej się sprawami w Grupie Addnode. Ten kanał nazywa się „Centralny” i można go znaleźć w rozwijanym menu.

Polityka dotycząca zgłaszania nieprawidłowości

Polityka TECHNIA dotycząca zgłaszania nieprawidłowości pomaga nam utrzymywać silne zasady etyczne i przejrzyste środowisko biznesowe jako nasze priorytety.  Jeżeli chce zapoznac się z jej szczegółami możesz ją pobrać tutaj.