Pomoc techniczna
Doskonale rozumiemy wagę i znaczenie pomocy technicznej dla naszych klientów - użytkowników programów SIMULIA. Dokładamy wszelkich starań, aby zarówno jej merytoryczna wartość, jak i szybkość odpowiedzi były jak najwyższej jakości. Gwarantuje to nasze blisko 30-letnie doświadczenie oraz merytoryczne przygotowanie naszych pracowników, potwierdzony certyfikatami Dassault Systemes.
Dla użytkowników komercyjnych
W ramach wykupionej i aktualnej usługi "SIMULIA Advantage Support" oferujemy profesjonalną pomoc techniczną dla użytkowników programów SIMULII w Polsce. Wsparcie techniczne dla Użytkowników oprogramowania SIMULII realizowane jest poprzez:
Internetowy system pomocy technicznej DS Support - system ten pozwala na przeszukiwanie bazy wiedzy zawierającej kilka tysięcy odpowiedzi na najważniejsze i najczęściej zadawane przez użytkowników pytania, jak również pozwala na zgłaszanie własnych problemów, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
pocztę elektroniczną - e-maile z opisem problemu można wysyłać na adres pomoc@budsoft.com.pl
kontakt telefoniczny ("8x5 Phone Support") pod numerem telefonu 616735472 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
Rozumiejąc wagę i znaczenie udzielanej naszym klientom pomocy technicznej, dokładamy wszelkich starań, aby zarówno jej merytoryczna wartość, jak i czas reakcji były jak najwyższej jakości. Gwarantuje to nasze blisko 30-letnie doświadczenie oraz merytoryczne przygotowanie naszych pracowników. Warunki udzielania pomocy technicznej użytkownikom komercyjnym DS SIMULIA na terenie Polski regulowane są przez DS Support Policies.
Dla użytkowników akademickich
Jednym z celów naszej działalności jest stałe promowanie narzędzi MES w środowisku akademickim. W ramach tej misji BudSoft od wielu lat wspiera środowisko akademickie w zakresie zastosowania oprogramowania SIMULII w badaniach naukowych i działalności dydaktycznej. W niektórych przypadkach* oferujemy pomoc techniczną również dla użytkowników akademickich. Wsparcie techniczne dla użytkowników akademickich realizowane jest poprzez:
Internetowy system pomocy technicznej DS Support - w przypadku użytkowników akademickich system ten pozwala na przeszukiwanie bazy wiedzy
pocztę elektroniczną - e-maile z opisem problemu można wysyłać na adres pomoc@budsoft.com.pl.
W ramach udzielanego użytkownikom akademickim wsparcia technicznego zawsze dbamy o jego merytoryczny poziom. Warunki udzielania pomocy technicznej użytkownikom akademickim DS SIMULIA na terenie Polski regulowane są przez DS Support Service Policies for SIMULIA Academic Licenses.
* problemy związane z instalacją, konfiguracją i uruchamianiem oprogramowania