Pomoc techniczna dla użytkowników komercyjnych

W ramach usługi "SIMULIA Advantage Support" oferujemy profesjonalną pomoc techniczną dla użytkowników programów SIMULII w Polsce. Wsparcie techniczne dla Użytkowników oprogramowania SIMULII realizowane jest poprzez:

  • Internetowy system pomocy technicznej SOSS (SIMULIA Online Support System) - system ten pozwala na przeszukiwanie bazy wiedzy zawierającej kilka tysięcy odpowiedzi na najważniejsze i najczęściej zadawane przez użytkowników pytania, jak również pozwala na zgłaszanie własnych problemów, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  • pocztę elektroniczną - e-maile z opisem problemu można wysyłać na adres pomoc@budsoft.com.pl
  • kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 61 850 84 66 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
Rozumiejąc wagę i znaczenie udzielanej naszym klientom pomocy technicznej dokładamy wszelkich starań, aby zarówno jej merytoryczna wartość jak i szybkość odpowiedzi były jak najwyższe. Gwarantuje to nasze blisko 20 letnie doświadczenie oraz merytoryczne przygotowanie naszych pracowników.