Dla użytkowników komercyjnych
W ramach wykupionej i aktualnej usługi "SIMULIA Advantage Support"
oferujemy profesjonalną pomoc techniczną dla użytkowników programów
SIMULII w Polsce. Wsparcie techniczne dla Użytkowników oprogramowania
SIMULII realizowane jest poprzez:
- Internetowy
system pomocy technicznej DS Support - system
ten pozwala na przeszukiwanie bazy wiedzy zawierającej kilka tysięcy
odpowiedzi na najważniejsze i najczęściej zadawane przez użytkowników
pytania, jak również pozwala na zgłaszanie własnych problemów, 24
godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
- pocztę elektroniczną - e-maile z opisem problemu można wysyłać na adres pomoc@budsoft.com.pl
- kontakt telefoniczny ("8x5 Phone Support") pod numerem telefonu 616703975 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
Rozumiejąc
wagę i znaczenie udzielanej naszym klientom pomocy technicznej,
dokładamy wszelkich starań, aby zarówno jej merytoryczna wartość, jak i
szybkość odpowiedzi były jak najwyższej jakości. Gwarantuje to nasze blisko 25-letnie doświadczenie oraz merytoryczne przygotowanie naszych pracowników. Warunki udzielania pomocy technicznej użytkownikom komercyjnym DS SIMULIA na terenie Polski regulowane są przez DS Support Policies.
Dla użytkowników akademickich
Jednym z celów naszej działalności jest stałe promowanie narzędzi MES w środowisku akademickim. W ramach tej misji BudSoft od wielu lat wspiera środowisko akademickie w zakresie zastosowania oprogramowania SIMULII w badaniach naukowych i działalności dydaktycznej. W niektórych przypadkach* oferujemy pomoc techniczną również dla użytkowników akademickich. Wsparcie techniczne dla użytkowników akademickich realizowane jest poprzez:
* problemy związane z instalacją, konfiguracją i uruchamianiem oprogramowania |
|
|