Aktualności‎ > ‎

Nowy system pomocy technicznej dla użytkowników Abaqus - DS Support

opublikowane: 12 wrz 2011, 10:50 przez Marcin Wierszycki   [ zaktualizowane 18 wrz 2011, 01:07 przez Witold Kąkol ]
Rozpoczął się proces migracji użytkowników Abaqus do systemu wsparcia technicznego on-line Dassault Systemes – DS Support. Użytkownicy, których konta zostały przeniesione, zostali o tym poinformowani z wyprzedzeniem i od 9 września mogą już korzystać z nowego systemu pomocy. Przeniesiono do niego całą historię zgłoszonych zapytań oraz całą aktualnie prowadzoną korespondencję z działem pomocy technicznej SIMULII. Dostęp do zapytań zgłoszonych w dotychczasowym systemie SOSS jest nadal aktywny, jednak użytkownicy Ci nie mają możliwości zgłaszania w nim nowych zapytań. Proces migracji objął w pierwszej kolejności wszystkich użytkowników akademickich oraz wybrane firmy. Przeniesienie kont pozostałych użytkowników planowane jest na najbliższe tygodnie. Do tego czasu mogą oni korzystać bez zmian z dotychczasowego systemu pomocy SOSS.

Więcej na temat systemu wsparcia technicznego znaleźć można na stronie internetowej www.3ds.com/support. Podczas nadchodzącego XVIII Spotkania Użytkowników Abaqus odbędzie się seminarium i krótkie szkolenie wprowadzające do nowego systemu wsparcia technicznego DS Support. Wszystkich użytkowników Abaqus zachęcamy do wzięcie udziału w tym szkoleniu (rejestracja).